2011年4月8日 星期五

Weight of The World-Suede


Vocal: Neil Codling

Weight of The World
世界的重量

Writen by Neil Codling

I don't want to go to heaven
I just want to go when I go
And if you miss me there
And the cloths of heaven tear around me

我不想進入天堂
當我想的時候我會去
如果你在天堂思念我
天堂之衣就會在我身邊來回奔跑

Then the river that ebbed through me
Will flow through you
And you will see
That you and I and us made the best trinity

But don't let it break your resolve
The earth still revolves; it's turning for you 
河流退潮的流水沖洗過我
也將會流過你身
然後你將會看見
你跟我,我們會是最神聖的一體
但不要讓它(our best trinity)打壞你的決心
地球始終轉動,為你轉動

And as the aisles fill again
Close your eyes and count to ten and remember
It's not the weight of the world on your shoulders

It's just the weight of your head

如果通道再度擠滿人群
閉上你的雙眼,數到十然後謹記著
在你雙肩上的不是世界的重量
這只是你的頭的重量

So, I don't want to go to heaven

I just want to go when I go
And if you miss me there
Let the cloths of heaven tear around...

所以,我不打算去天堂
當我想的時候我會去
如果你(在天堂)思念我
讓天堂之衣環繞在...

-

沒有留言:

張貼留言