2011年4月9日 星期六

We Are Pigs-Suede


We Are Pigs Vedio
Artist: Suede

We Are The Pigs

Well the church bells are calling
Police cars on fire
And as they call you to the eye of the storm
All the people say "Stay at home tonight"

嗯,教堂的鐘聲響起了
警車著火了
當他們叫你到暴風中心
所有的人都說“今晚留在家裡”

I say we are the pigs, we are the swine
We are the stars of the firing line

我說我們都是豬,我們都是豬隻
我們都是火線上的救星

(大象的聲音&chi chi chi)
 

And as the smack cracks at your window
You wake up with a gun in your mouth
Oh let the nuclear wind blow away my sins
And I'll stay at home in my house

當重擊碎裂你家的窗戶
你醒來,然後在口中叼著一桿搶
噢讓那一陣原子塵風洗淨我的罪虐
然後我會留在家,在我的房子裡 

I say, we are the pigs
we are the swine
we are the stars of the firing line

我說,我們都是豬
我們都是豬隻
我們都是火線上的救星 

We are the pigs
we are the swine 

we are the stars of the firing line
我們都是豬
我們都是豬隻
我們都是火線上的救星

(大象的聲音&chi chi chi)

We are the pigs
we are the swine 

we are the stars of the firing line
我們都是豬
我們都是豬隻
我們都是火線上的救星

But deceit can't save you so
但是欺瞞不能夠從這裡拯救你

We will watch them burn

我們將會看著他們燃燒

-
大象的聲音跟chichichi太有趣了!I say, we are pigs我常聽成Sir, we are pigs,實在怪腔怪調的太過癮啦。

這時候的Brett Anderson真好看,有點肉肉的


2010重組開演唱會,太久沒開演唱會太興奮了吧,襯衫的釦子都開了!

沒有留言:

張貼留言