2011年4月4日 星期一

Imperfections-The Tears



Artist: The Tears(Brett Anderson, Bernard Butler)

You grow your nails too long
There's scratches on your arms
You taste like orange chocolate
You always put your hands in my pockets

妳的指甲留得太長
好搔臂膀上的癢
妳嘗起來像橘子巧克力
妳總是把手放在我的口袋

Your teeth are not quite straight
Your mood swings oscillates
Your language is appalling
And you play with my hair in the morning

你的牙齒不太直
你的心情老是陰晴不定
你的語言聽來低劣不堪
你總是在早上撫弄我的頭髮

Your imperfections are so beautiful
I can't control my animal soul
Your imperfection has got me on a chain
Can't concentrate
I'm a sucker for your beautiful mistakes

你的不完美是如此的漂亮
我無法控制我控制我動物般的衝動(靈魂)
你的不完美將我套牢
不能夠專心
我深深地為你的美麗的錯誤所吸引(上癮)

And sometimes when we kiss
You touch my fingertips
Synthetic words can't hide me
Passion creeps like death inside me

有時我們接吻的時候
你觸碰我的指尖
再修飾過的言語都無法掩飾我(的心意)
熱情像死亡般在我的內心搔撓(騷動)

This moment we become one
We stick like chewing gum
I want your language to be appalling
I want you to play with my hair in the morning

此刻我們合而為一
我們像口香糖一般黏在一起
我要你骯髒的語言
我要你每個早晨撫摸我的頭髮

Your imperfections are so beautiful
I can't control my animal soul
Your imperfection has got me on a chain
Can't concentrate
I'm a sucker for your beautiful mistakes

你的不完美是如此的美麗
我不能控制我的動物般的衝動(靈魂)
你的不完美將我套牢
不能夠專注
我為的美麗的錯誤而上癮

Your imperfections are so beautiful
I can't control my animal soul
Your imperfection has got me on a chain
Can't concentrate

你的不完美是如此的美麗
我不能控制我動物般的衝動(靈魂)
你的不完美將我套牢
不能夠專注

Your imperfections make you what you are
My defective star
My inelegant love
你的不完美使你就是你
我不完美的一顆星
我不高雅的愛

Your imperfections are so beautiful
I'm out of control
I'm a sucker for the defects in your, your soul

你的不完美是如此的美麗
我完全失去控制
我對於在你,在你靈魂中的缺陷感到上癮

沒有留言:

張貼留言