2011年4月22日 星期五

Golden Gun-Suede





Golden Gun

Can you feel our minds in motion?
Can you feel these thoughts I've sung?
Can you feel our steel devotion?
Can you feel our love become strong?
Can you hear these words like winter?
Can you see how far we've come?
Can you feel this moment splinter
As you feel our thoughts become one? 
你能感覺我們心中的情緒嗎?
你能體會我唱的歌曲裡的想法嗎?
你能感受我鋼鐵般的信念嗎?
你能感受到我們的愛變得更加頑強嗎?
你能聽見像那些冬天般細微的言語嗎?
你看見我是從多遙遠的地方來的嗎?
你能感覺到此時此刻正在瓦解嗎?
就像你能感覺我們的想法融合為一一般(地感受到所有這一切)?

You've got the fire
You've got the passion
You've got your head switched on 
你已經開戰了
你已經得到熱情了
你已經使你的腦袋感覺興奮地運轉了 

You've got emotion
You've got devotion
You've got the golden gun 
你已經開始有情緒了
你已經有(堅強的)意念了
你已經得到一把金色的槍了!

As we pull into this station
Can you see how far we've come?
Can you feel this communication
As you feel our love become young?
Can you hear these words like winter?
Can you hear these thoughts I've sung?
As you feel this moment splinter
Can you feel our love become strong? 
當我們費力地擠進車站
你能知道我們從多遠的地方來嗎?
你可以感受這之中的連結嗎?
就像你感到我們的愛變得年輕純真一般(地感受到這一切)?
你可以聽見那些像冬天的細微言語嗎?
你可以聽我所唱的歌曲所表達的想法嗎?
當你感到此時此刻正在瓦解
你可以感到我們的愛變得更頑強嗎? 

You've got the fire
You've got the passion
You've got your head switched on 
你已經開戰了
你已經有了熱情
你已經使你的腦袋開始興奮的運轉了

You've got emotion
You've got devotion
You've got the golden gun 
你已經開始有情緒了
你已經有了(堅定的)信念了
你已經有了一把金色的槍了! 

So give me the fire
Give me the passion
Give me your head switched on 
所以給我一把火
給我熱情
給我把你的腦袋打開 

Give me emotion
Give me devotion
Give me the golden gun 
給我情緒
給我信念
我我一把金色的槍 

You've got the fire
And you've got the passion
And you've got your head switched on 
你已經有一把火了
你已經有了熱情了
而且你已經使你的腦袋熱起來了 

You've got emotion
You've got devotion
You've got the golden gun 
你已經有情緒了
你已經有信念了
你已經有一把金色的槍了! 

You've got the golden gun
You've got the golden gun 
你已經有一把金色的槍了!

沒有留言:

張貼留言