2011年4月9日 星期六

The Power-Suede


Artist: Suede
(前2分鐘是工商服務時間,主持人真有趣)


The Power

Through endless Asia, through the fields of Cathay
or enslaved in pebble-dash grave with a kid on the way
If you're far over Africa on the wings of youth
or if you're down in some satellite town and there's nothing you can do

在無盡的亞洲,在中國的土地上
或在充滿奴隸卵石恢漿墓地,有個孩子站在那裏
如果你在遙遠的非洲正值年輕的羽翼
或如果你在某個衛星城鎮裡感到沮喪,不知道該如何做

Just give me, give me, give me the power
And I'll make them bleed
Give me, give me the power
(Although I'm just the common breed)

只要給我,給我,給我力量
我將會使他們流血
給我,給我力量
(雖然我也是一樣的種類)

You might live in a screen kiss, it's a glamorous dream
Or belong to a world that's gone, it's the English disease

你或許活在一個螢幕之吻中,這是一個多麼迷人的夢境
或屬於一個即將消失的世界,那是一種英格蘭的病毒

But give me, give me the power
And I'll make them bleed

但給我,給我力量
然後我會使他們流血

Give, give me, give me the power
(Although I'm just the common breed)

給我,給我,給我力量
(雖然我也是一樣的種類)

-


果然是紅頂藝人都會有這段,滿足歌迷無聊的要求:

沒有留言:

張貼留言