2011年3月18日 星期五

Obsession-Suede


Writers: Brett Anderson, Richard Oakes

It's the way you pick your clothes off the floor
It's the way you scratch your skin when you yawn
It's the t-shirts that you choose like you're in the Air Force
Yeah the language that you use reacts like chemicals
是你把外套從地上撿起的樣子
你打哈欠時抓癢的樣子
你選的T恤像極了當空軍時的樣子
是啊!就是你所使用的語言,(我們之間)發生了如化學般的作用

Obsessions in my head
Don't connect with my intellect
It's called obsession
Can you handle it
我腦中的思緒
無法與我的理解力相互連結
這就是所謂的著迷
你可以控制它嗎?

It's connected to the hip sounds
And it moves with the underground
It's called obsession
When you're around
它連結至嘻哈聲
與地底一起脈動
它就是所謂的著迷
當你身在這裡的時候

It's the way you close the doors of my car
It's the stupid things you bought with my credit card
It's the way you don't read Camus or Brett Easton Ellis
Yeah the TCP you use it stings when we kiss
是你(大力)關起我車門的樣子
你拿我的信用卡所作的蠢事
你不讀Camus或Brett Easton Ellis的樣子(我不曉得它是什麼)
你抓方向盤的樣子,當車子停止時我們接吻(這段我不懂)

Obsessions in my head
Don't connect with my intellect
It's called obsession
Can you handle it
我腦中的思緒
無法與我的理解力相互連結
這就是所謂的著迷
你可以控制它嗎?

It's connected to the hip sounds
And it moves with the underground
It's called obsession
When you're around
它連結至嘻哈聲
與地底一起脈動
它就是所謂的著迷
當你身在這裡的時候

Obsessions is like sex
It's simple and complex
It's called obsession
Can you handle it
著迷就像性愛
一切都這麼簡單又複雜
這就是所謂的著迷
你可以控制它嗎?

It's connected to the hip sounds
And it moves with the underground
It's called obsession
When you're around
它連結至嘻哈聲
與地底一起脈動
它就是所謂的著迷
當你身在這裡的時候


沒有留言:

張貼留言