2011年3月28日 星期一

A Different Place-Brett Anderson



We sat under London skies on
A perfect June day.

I touched her hand
And whispered our names.
在一個完美的六月天,我們坐在倫敦天空下
我觸摸她的手,在她的耳邊輕聲說出我們的名字

And all of the birds flew by and
The clouds blow away
The rose oil in her hair    
And her infinite craze.

鳥兒從頭頂飛過,陰雲隨之吹散
空氣中傳來她玫瑰精油的髮香,與她無盡的狂熱

These are the thoughts
That take me
To a different place.

這些(氛圍)正是帶領我到一個異地的思緒

There are the words
That take me
To a different place.

這些(氛圍)正是帶領我到一個異地的話語 
-
And I gave her
A rose from my garden
And the petals
Blow away.

然後我從我的花園摘下一朵玫瑰送給她
所有的花瓣隨風飄落

They look like confetti
On her
Beautiful face.

那些墜落的花瓣在她美麗的臉龐上看起來像五彩碎紙片

These are the thoughts
That take me
To a different place.

這些(氛圍)正是帶領我到一個異地的思緒

There are the words
That take me
To a different place.

這些(氛圍)正是帶領我到一個異地的話語

These are the thoughts
That take me
To a different place.

這些(氛圍)正是帶領我到一個異地的思緒

There are the words
That take me
To a different place.

這些(氛圍)正是帶領我到一個異地的思緒

沒有留言:

張貼留言