2011年3月28日 星期一

Dust And Rain-Brett Anderson



I tidy your wayward hair
I buy clothes you never wear
I try to kiss all your tears away
I freeze you in polaroids
And capture your dark brown voice
I'm with you cause there's no choice in the end

我梳齊你那鋼絲般的亂髮
我買你從來不會穿的衣服
我試著吻去你臉龐上的淚水
我用拍立得拍下你的整齊造型
捕捉你深沉的嗓音
我與你一起,因為直到最後我們都沒有任何選擇 

I am the dust
You are the rain
I am the needle
And you are the vein
And this is a moment that words can't explain
I am the dust

我是塵  你是雨
我是針管  你是靜脈
此刻無法以任何的言語解釋
我是塵土 

And your love's like a overdose
With your hands wrapped around my throat
Using sex like an antidote to the pain

你給的愛就像過劑量的藥使人上癮
用你的雙手扼住我的咽喉使我窒息
對你而言性愛就像是痛苦的解毒劑 

I am the dust
You are the rain
I am the needle
And you are the vein
And this is a moment that words can't explain
I am the dust

我是塵  你是雨
我是針管  你是靜脈
此刻無法以任何的言語解釋
我是塵土

I am the dust
And you are the rain
And I am the needle
And you are the vein
And this is a moment that words can't explain
I am the dust
You're the rain

我是塵  你是雨
我是針管  你是靜脈
此刻無法以任何言語解釋
我是塵  你是雨

沒有留言:

張貼留言