2011年5月4日 星期三

Read My Mind-Suede




Written by Anderson
Produced by Suede with Michael Ade, 1999
Track 3 on the single "Can't Get Enough" (CD 2)

Read My Mind

If only people ran the show
If only traffic weren't so slow
If only thoughts would come and go
This is the nothingness I know
如果人們控制一切
如果車子永遠不會慢下來
如果心中所想的永遠不會為人所知
那麼我什麼都不瞭解

Read my mind
Come on if you read my mind
Come on if you see inside
You won't see nothing
了解我
來吧 如果你能(試著)了解我
來吧 如果你能看見我的內心
你不會什麼都沒看見

If only friends would call again
If only people knew my name
If only things would never change
It's like cement inside my brain
如果朋友會再連絡
如果人們知道我的名字
如果事情永遠不會改變
所有的一切好像腦子上了混凝土

Read my mind
Come on if you read my mind
Come on if you see inside
You won't see nothing
了解我的內心
來吧  如果你能(試著)了解我
來吧  如果你能看見我的內心
你不會什麼都沒看見

Come on if you read my mind
Come on if you read my mind
Come on if you see inside
You won't see nothing
來吧  如果你能(試著)了解我
來吧  如果你能(試著)了解我
來吧  如果你能看見我的內心
你不會什麼都沒看見

Come on if you read my mind
Come on if you read my mind
Come on if you see inside
You won't see nothing
了解我的內心
來吧  如果你能(試著)了解我
來吧  如果你能看見我的內心
你不會什麼都沒看見

Come on if you read my mind
Come on if you read my mind
Come on if you see inside
You won't see nothing
來吧  如果你能(試著)了解我
來吧  如果你能(試著)了解我
來吧  如果你能看見我的內心
你不會什麼都沒看見

Come on if you read my mind
Come on if you read my mind
Come on if you see inside
You won't see nothing
來吧  如果你能(試著)了解我
來吧  如果你能(試著)了解我
來吧  如果你能看見我的內心
你不會什麼都沒看見

Come on if you read my mind
Come on if you read my mind
Come on if you see inside
You won't see nothing
You won't see nothing

來吧  如果你能(試著)了解我
來吧  如果你能(試著)了解我
來吧  如果你能看見我的內心
你不會什麼都沒看見
你不會什麼都沒看見

沒有留言:

張貼留言