2011年5月4日 星期三

My Insatiable One-Suede



My Insatiable One

In the high life, I've got this feeling now
I've got this horrible feeling
on the escalator they took it out on him
as the ridiculous world went...oh

在我生命的盛年,我有一種感覺
有一種令人恐懼的感覺
他們把他那難以滿足的靈魂(it)從手扶梯上擄走
而這個滑稽的世界還是照常運轉

oh he is gone
he's my insatiable one
oh he is gone
he's my insatiable one...oh
噢!他已經消失了
他是我難以滿足的靈魂
噢!他已經消失了
他是我難以滿足的靈魂

On the high wire, dressed in a leotard
there wobbles one hell of a retard
on the escalator
we shit paracetemol
as the ridiculous world goes...by
在高空纜線上,一身緊身衣
在那裡搖搖晃晃地面對一個使人痛苦的地獄
在手扶梯上
我們看不起解痛劑(不屑使用解痛劑)
這個滑稽可笑的世界還是照常轉動著

oh he is gone
he's my insatiable one
oh he is gone

he's my insatiable one
oh he is gone
he's my insatiable one
oh he is gone
and he was...my inflatable one

噢!他已經消失了
他是我難以滿足的靈魂
.
.
.
噢!他已經消失了
他曾經是我志得意滿的靈魂

沒有留言:

張貼留言